رنگین کمان

رنگین کمان پاداش کسانی است که تا آخرین قطره زیر باران ماندند.

رنگین کمان

رنگین کمان پاداش کسانی است که تا آخرین قطره زیر باران ماندند.

راز تصمیم های خدا

شهسواری به دوستش گفت بیا به کوهی برویم که خدا آنجا زندگی می کند می خواهم ثابت کنم که او فقط بلد است به ما دستور دهد و هیچ کاری برای خلاص کردن ما از زیر بار مشکلات نمی کند. دیگری گفت موافقم اما من برای ثابت کردن ایمانم می آیم...

وقتی به قله رسیدند شب شده بود. در تاریکی صدایی شنیدند : سنگ های اطرافتان را بار اسبانتان کنید و آن ها را پایین ببرید. شهسوار اولی گفت می بینی؟ بعد از چنین صعودی از ما می خواهد که بار سنگین تری را حمل کنیم. محال است که اطاعت کنم. دومی دستور خدا را انجام داد وقتی به دامنه کوه رسید هنگام طلوع بود و انوار خورشید سنگ هایی را که شهسوار مومن با خود آورده بود روشن کرد. آن ها خالص ترین الماس ها بودند!


***


تصمیمات خدا مرموزند اما همواره به نفع همه ی ماست.

نظرات 4 + ارسال نظر
آنی یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:44 ب.ظ http://ngh2.blogsky.com

سلام
حالا چرا اینقدر عصبانی ؟!!
خوب باشه اگه قول میدی هر هفته آپ کنی تا من لینکتو بر گردونم باشه
مطلبت هم جالب بود و آموزنده
مرسی

مامان یاسمین یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:17 ب.ظ http://bluemother.blogfa.com/

من سعی می کنم تسلیم خدا وخواست اون بشم
ولی بعضی موقع ها می شه که کم میارم
ممنونم از اینکه یادآور شدی که باید در همه حال خدا رو شاکر باشم
فکر کنم اول شدما

بهارین دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:41 ب.ظ

سلام دوس جون...خیلی جالب بود...
کیف کردم
منم به روزم
بدو بیا

کیهان سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:23 ب.ظ http://mkihan.blogfa.com

درود بر شما
راستش من همیشه از اینکه میبینم کسانی هنوز چنین اعتقاداتی دارند بسیار لذت می برم
موفق باشی.آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد