رنگین کمان

رنگین کمان پاداش کسانی است که تا آخرین قطره زیر باران ماندند.

رنگین کمان

رنگین کمان پاداش کسانی است که تا آخرین قطره زیر باران ماندند.

عذر تقصیر جهت تاخیر...

سلام 

ببخشید که این همه وقت نیومدم بروز کنم و پست جدید بذارم. نمی دونم چرا هر وقت تصمیم می گیرم بیام وبلاگ رو بروز کنم اینقدر مشغله و گرفتاری برام پیش میاد که به کلی یادم میره باید یه سری هم اینجا بزنم. الآن مدتیه خیلی سرم شلوغه اما تمام تلاشمو می کنم یعنی قول میدم از هفته جدید حداقل هفته ای یک بار پست جدید بذارم و اگه نذاشتم دیگه باهام قهر کنید و هر چی هم التماس کردم نیایید باشه؟!!! تازه این کامپیوتر عزیز تر از جان هم مدتیه خراب شده و باید کلی باهاش کلنجار برم تا دو خط تایپ کنم چند روز پیش کلی مطلب نوشتم اما همین که می خواستم رنگ نوشته هامو تغییر بدم همه چی پرید منم عصبانی شدم و کامپیوتر رو خاموش کردم. دیگه چی؟ هیچی دیگه گفتنی ها رو گفتم پس منتظر یه پست خوب و پربار در هفته ی جدید باشید. خدا یار همتون باشه... 

 

***  

ایمان داشته باش که کوچکترین محبت از حافظه ها پاک نمی شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
بانوی تنهایی چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:37 ب.ظ http://www.darknesswithin.parsiblog.com


من به دنبال خودم می گردم
لای کاغذ های کهنه و قدیمی
در زمان هایی که تا خورده
سایه های باریک و صمیمی
من به دنبال دلم می گردم
روی سنگینی کوله بار احساس
پشت دیوار گذشته
مملو از عطر گل یاس
من به دنبال خودم می گردم
در گره هایی که کور است
از گذشته تا به امروز
اه...این فاصله دور است
لحظه ای تنها نگاهی
بر دل شیدا نکردم
گم شدم در بی نهایت
خویش را پیدا نکردم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد